torsdag 24. februar 2011

bali? ja takk

He's a taxi driver taxi taxi driver. Hyggelig kar. Det var likesågreit siden brukte 14 timer i samme bil. "It will take 8 hours. yes!" Trafikkkorken midt på natta kom brått på. Vi kjørte fra Perhentian Island til Kuala Lumpur igjen, for å rekke flyet til Bali. 


Vi nyter siste rest av chinese new year pynten. Og vi har skjønt at det er viktig at det alltid er noen som står å poserer. Birgitte er flink som stiller opp. 



Siste natta i KL!


Hello Air Asia! Cheap cheap



And hello BALI! WOW for en plass!


Nils er en poser. Det er bare sånn det er. 


Og han har et undervannskamera. Vi prøvde å ta et bilde av alle sammen..



Denne gangen bruker jeg Nils som modell. Han ble et naturlig valg ettersom han stadig vekk stakk seg foran kameraet...gjør seg godt da!




Nils har funnet bilen sin.


De her ligger å flyter overalt.. Hinduistene sier de bringer "good fortune".


Surfs up!


Dette er det rosa badet vårt.


Dette er utsikten til pooolen fra rommet vårt i Kuta. Helt greit.



Jeg har ikke hatt store problemer med å finne steder å bruker penger...dessverre.


Er det noe man må gjøre opp til flere ganger, så er det massasje. Eller massas som de sier.


Min egen ladyboy for anledningen.


Vi moppa en tur ned til Balangen og Uluwatu. De beste surfeplassene på øya! 






Etterpå tok vi oss en tur til tempelet i Uluwatu.


Her fløt det over med aper. Hvis ikke vi var forsiktige kunne de stikke av med skoa våre!


Men vi kom beredte for alt.












Mitt pose forbilde


Vi har fått en stamkafé i Legian, like ved der vi bor. Og de som jobber der tar seg litt fri for å trikse på gitaren til birgitte





Jeg har fått meg en skade på kneet, og må gå med krykker. Nils tar seg godt til rette og har funnet sitt rette element. 





Når man ikke kan bli med på alt har man plutselig litt mer tid til overs.....photoshop here I come! 









6 kommentarer:

  1. iiiiiik, jeg får kramper i magen for jeg skulle så gjerne vært der..
    mich, ævv ævv..

    SvarSlett
  2. nå har vi sitti her hele gjengen; ellen, helen, benita og solveig, og vi er enige om fem ting.
    1: vi savner å bo med deg michelle!!
    2: det ser ut som dere har det saaaabla bra!!
    3: vi synes veldig synd på deg og det teite kneet ditt.
    4: vi unner dere all sol og glede fra våre kalde vinterhjerter.
    5: hvem søren er nils????????????

    SvarSlett
  3. enig med sol og bebbs! det ser ut som dere har det toppere enn toppers, og savner dere alle i norge!!

    SvarSlett
  4. Er det dreads jeg ser på det ene bildet her, Michi???

    SvarSlett
  5. ser ut som en tiptop tur! blir dere lenge?

    SvarSlett
  6. jepp, vi har det fint til tross for handikapstad, vet ikke helt når turen går hjemover...men tror ikke det blir så lenge til!

    takk for kommentarer!

    SvarSlett