fredag 24. desember 2010

GOD JUL!!




God jul fra Australia! Her feires det idag, altsaa forste juledag, med christmas lunch, og senere en middag med resten av familien. Vi har faatt besok av "bestemora" til Ellen, Lorna, en morsom og kul 90 aar gammel dame. Denne dama kommer overens med alle her paa jord, veldig med i tiden! De andre over gjennomsnitte eldre paa dette bildet er Tui og Jim, et ektepar som er involvert i "Initiatives of Change", en organisasjon som vil skape konkrete forandringer i samfunnet. Inspirerende mennesker!

 

Haaper dere alle har hatt en deilig julefeiring hjemme, og du Magne i India. !!

4 kommentarer:

  1. god juul!!!!
    takk for gaven!!!
    gøy å følge med på hva som skjer :D
    kos dere masse!!!
    <3

    SvarSlett
  2. Jeeeei-jeg er så gla du faktisk gjennomførte den her bloggideen mich!!
    Ser fram til de obligatoriske inleggene om DAGENS OUTFIT:)
    Og gleder meg stort til å følge med videre!! Jeeei.God jul mine kjære

    SvarSlett
  3. hurra!! jeg elsker at du har laga blogg!! du er SAVNA i norge michi. jeg GLEDER meg til å følge med her! god god jul, og nyt nyt nyt!!!! kjærlighet fra hjemlandet og 20 deilige minus.

    SvarSlett
  4. ps: i love iphone!! JA til bilder!!

    SvarSlett