fredag 8. april 2011

TIB. This Is Bali.


Eeendelig bloggtime. Sett av litt kvalitetstid foran skjermen, sett på kaffen, ta frem litt snacks, og la deg bli revet med i min lille verden i noen minutter... 



Birgitte og jeg tok oss en liten tur til Gili øyene utenfor Lombok, og her blir vi møtt med litt av hvert. Jeg satte sammen en liten liste over saker og ting vi ble tilbydd mens vi var her..(dette gjelder vel egentlig store deler av Bali også..) 1. Trransport 2. Masaaaaaas (Massasje) 3. og Magi musrroom (Magic Mushroom..vi har skjønt at dette er det store, men har ingen ønsker om å "fly to the moon" eller våkne opp neste morgen uten minner fra nattens utskeielser..)


Ikke en bil eller moped å se på Gili. Her går det i hest og tråsykling.

og pensumbok...


og lunsjer med god utsikt. 




Vi er nå gjenforent med livvakt-kortesjen vår, men de har heller nok med å ta vare på seg selv...her ser vi de gå inn mot land på et hissig rev.


Også var det tid for min bedre halvdel de siste tre mnd å forlate palmeparadiset til fordel for rainy London town.. trist dag, men hun har fortsatt noe igjen av eventyret å oppleve i et heftig afrikansk bryllup(!). 


Stigeboy er tøff med og uten hjelm, briller og moped...men han gjør jo seg godt på veien!


Litt Bali SurfHouse kunst. Det er her vi bor, og har bodd de siste ukene nå. Deilig sted med kvalitetsfolk.



Det skjer mye på denne tavla... noe er viktigere enn andre..


Min egen (leide) mopp. 



I mange asiatiske land er det om å gjøre å være så WHITE som mulig. De selger så mye whitening produkter at jeg må leite ekstra hardt for å finne en krem uten bleikemiddel. 


Jeg tok en pause fra iPhone. 


Ja. De har kameler på Bali...but why?? and how??


The Stig!


Johnny, the charmer..




Gjengen på tur og de som bor på huset! (minus Paula!)


Jeg prøver å gjøre det koslig hvor enn jeg er...


Voila!


Stige er en rev på pannekaker!




Abbey Larsen, den norske amerikanern!


En aldri så liten posesession er ikke å forakte. Stigeboy lookin gooood!


KARAKA!!


Takk for meg, håper det ikke blir så lenge til neste gang!




1 kommentar:

  1. Ingen har kommentert, men du vet: jeg klarer ikke å dy meg! Makan til kjekke gutter du får være på tur med Mich!! Dere tar dere godt ut med deres sommerglade og brune hud:):) Kos deg videre skjønna. Gleder meg til du blir en del av livet mitt igjen.

    SvarSlett